woensdag 26 september 2007

Reparatie schoorsteen


Mijn dak bij de schoorsteen is lek, daarom heb ik lekkage op zolder als het hard regent. Volgens de makelaar die bemiddeld heeft bij de aankoop van mijn huis, zou het ongeveer €3000,00 moeten kosten om dit te repareren. Er zou een hoogwerker aan te pas moeten komen en dat maakt het erg duur. De aannemer was hier afgelopen donderdag, hij heeft nu een offerte gemaakt. In zijn berekening is een hoogwerker niet nodig, hij kan het met een ladder af. Volgens hem zou het €895,00 moeten kosten om het dak weer waterdicht te maken. Dus dat valt reuze mee! Het is een meevaller van ruim €2000,00!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.