zaterdag 22 september 2007

High tea

22/09/2007
Vanmiddag high tea bij mijn ex-man. Ik ga samen met onze jongste dochter op bezoek. De afgelopen jaren is wel vaker een high tea georganiseerd, tot nu toe hadden we weinig trek in een samenzijn met een groep psychiatrische patiënten, deze keer hebben we ons wel opgegeven.
Mijn ex woont permanent op het terrein van een psychiatrische inrichting, in een eenheid voor patiënten met een gecombineerde lichamelijke en psychiatrische problematiek. Er wonen meest ouderen. Hij is zelf nog geen 50, maar woont daar toch, dit omdat hij slecht loopt en zijn handen bijna niet meer kan gebruiken.
Bij mooi weer is de tea buiten, moet wel lukken denk ik. Er zijn familieleden van patiënten uitgenodigd.
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.