donderdag 23 augustus 2007

Verjaardag dochter

23.08.2007
Gisteren werd mijn oudste dochter 21 jaar. Hoewel ze sinds enige tijd op kamers woont, kwam ze toch met vriendje, en een vriendin bij mij en mijn jongste dochter haar verjaardag vieren. Ik had haar lievelingskostje gekookt en daarna hebben we gezellig bordspelletjes gedaan. Komende zondag heeft ze groot feest, ook in mijn huis, daarvoor doet ze zelf boodschappen. Reuze gezellig! Ik zal deze week zeker boven het normale budget dat ik heb gepland uitkomen, maar daar staat ook zeker wat tegenover. Normaal reken ik €60,- voor mijn dochter, mijzelf en onze twee poezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.