donderdag 22 juli 2010

10.000 clix bij Euroclix

Het heeft lang geduurd, mijn geduld werd danig op de proef gesteld, maar nu is het dan toch zo ver: ik heb bij Euroclix 10.000 clix gespaard!
Euroclix is een mailprogramma waarbij ik reclame mail lees. Het lezen levert clix op en als ik anderen introduceer in dit programma, levert dit mij bonusclix op. Euroclix heeft een oplopend uitbetalingssysteem:
als je 1000 clix laat uitbetalen, krijg je 10 euro
als je 2000 clix laat uitbetalen, krijg je 25 euro
als je 5000 clix laat uitbetalen, krijg je 70 euro
als je 6000 clix laat uitbetalen, krijg je 84 euro
als je 9000 clix laat uitbetalen, krijg je 126 euro
als je 10.000 clix laat uitbetalen, krijg je 150 euro
Dat laatste ga ik dus nu doen. Voor die laatste duizend clix krijg ik dus 24 euro extra. Dat is de moeite meer dan waard!
Als je 50.000 clix inlevert, krijg je 850 euro, maar dat ga ik niet doen, dat duurt mij véél te lang.
Ook bij MoneyMiljonair heb ik al weer 25 euro gespaard, ook dat geld ga ik laten uitbetalen. Bij MoneyMiljonair is het niet zo, dat als je meer spaart, je extra geld uitbetaald krijgt.
Je kunt je aanmelden voor Euroclix en MoneyMiljonair als je in de rechterkolom klikt op de ikoontjes van Euroclix en MoneyMiljonair.

Update op 24 oktober 2022: MoneyMiljonair (heet nu Qassa) doe ik al heel lang niet meer. Het was me te veel werk en het leverde te weinig inkomen op.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb me ook aangemeld, vooral voor de enquêtes. Hoe werkt dat mail lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is me nog steeds niet duidelijk wat je er voor moet doen ,ja iets lezen ,maar hoeveel tijd gaat daar wel niet in zitten,of vald dat mee? ik zou er graag meer van snappen. groetjes elleke

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.